Merhaba arkadaşlar, benim bir domainim var ve onu geri alacağım şimdi kafamı karıştıran orda kredi kartına taksit var ben şimdi kredi kartımla domaini alsam o taksitler ödenirken domain aktif olur değil mi?
1. sorum buydu
2. sorum su domain ücreti
Toplam (TL) : 30.6

şimdi ben 12 ay taksit seçeneğini işaretlesem 30,6/12 (Her ay 2.55TL) şeklinde ödeme yapıcağım değil mi? bilgi verirseniz sevinirim.

Saygılarımla.. lütfen konu hakkında bilgi sahibi olanlar acele yorum yazsın