Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani ben kredi kartı kullanmıyorum. Arkadaşın kredi kartından ödeme yapmayı düşünüyorum. Anlayacağım dilden yazarsan sevinirim
yani her ay faturada 2.55 TL'lik ödeme bilgisi gözükecek diyor