• 20-02-2010, 13:54:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bloggerden açdığım bloguma domain aldım. Sizden istediğim blog ile ilgili öneri ve tavsiyelerinizi söylemeniz. Sizin öneri ve tavsiyeleriniz doğrultusunda rotamı belirlemeye çalışacağım , ilk blogum bu benim lütfen yardımcı olun. Elimden geldiğince özgün yazı girmeye çalışıyorum. Birde sorum var domaini bugün aldığımdan index olayı olmadı , zamanla eski konular yeni domainlede indexlenirmi ..

    şimdiden teşekkürler ..

    www.blogsijen.com
  • 20-02-2010, 14:26:10
    #2
    tema olayınız yanlış türkçe bir tema seçmenizi öneririm bu tür temalar sizin için şu anlık uygun olmayabilir.İndex sorununa gelince düzelir zamanla blogger da indexler hep geç oluyor.
  • 20-02-2010, 15:50:40
    #3
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema olayınız yanlış türkçe bir tema seçmenizi öneririm bu tür temalar sizin için şu anlık uygun olmayabilir.İndex sorununa gelince düzelir zamanla blogger da indexler hep geç oluyor.

    teşekkürler yorumun için , tawsiye edebileceğin güzel ve türkçe bir tema varmı peki . birde bloggere yeni tema ekleyince eklediğim gagdetler felan hep bozulacak ondan değiştirmek istemedim .
  • 20-02-2010, 16:39:08
    #4
    Sağdan soldan bulduğunu kopyala yapıştır yapma. Gereksiz link kasma. Ping'leme sitelerine ekle açtığın konuları daha hızlı indexlenirsin. 3-5 tane toplist e ekle siteni. Kullandığın sistemin Seo sunu ve sitemap ini kur. + zaman gerekli
  • 20-02-2010, 16:42:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    domain çok güzel ama tasarima temaya birşeyler katsaniz veya değiştirseniz daha güzel olur tabi karar sizin saygilar
  • 20-02-2010, 16:44:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    r10 üyeleri neden bukadar çok görünüme önem veriyor? Ben çok beğendim, içerik eğlenceli. Tebrik ederim.
  • 20-02-2010, 16:59:29
    #7
    Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 üyeleri neden bukadar çok görünüme önem veriyor? Ben çok beğendim, içerik eğlenceli. Tebrik ederim.


    Loogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain çok güzel ama tasarima temaya birşeyler katsaniz veya değiştirseniz daha güzel olur tabi karar sizin saygilar
    teşekkür ederim , dediklerinizi dikkate alacağım.
  • 20-02-2010, 17:34:19
    #8
    bir sorum daha var bu arada ;

    web yöneticisi araçlarına sitemi ekledim , doğrulandı yazmasına rağmen açınca ,

    En sık yapılan arama sorguları veri yok

    Sitenize giden bağlantılar veri yok

    Anahtar kelimeler veri yok

    bu şekilde çıkıyor karşıma , bunun nedeni ne olabilr ..
  • 20-02-2010, 18:10:06
    #9
    Blog yeniyse öyle çıkar önce. Bende de öyle olmuştu. Benim imzamdaki blogum da yeni sayılır. 1-2 aylık. Eğer orijinal içerik kasarsan google çok seviyor siteni. Onu söyleyeyim.

    İçerik çok iyi olduğu sürece görünüm çok önemli değil diye düşünüyorum. Okuyacak olan okur zaten. Ama bence sade ve güzel, gözü yormayan bir tema seç. Şu anki temanı beğendim gerçi.