r10 üyeleri neden bukadar çok görünüme önem veriyor? Ben çok beğendim, içerik eğlenceli. Tebrik ederim.
domain çok güzel

ama tasarima temaya birşeyler katsaniz veya değiştirseniz daha güzel olur tabi karar sizin saygilar
teşekkür ederim , dediklerinizi dikkate alacağım.