Blog yeniyse öyle çıkar önce. Bende de öyle olmuştu. Benim imzamdaki blogum da yeni sayılır. 1-2 aylık. Eğer orijinal içerik kasarsan google çok seviyor siteni. Onu söyleyeyim.

İçerik çok iyi olduğu sürece görünüm çok önemli değil diye düşünüyorum. Okuyacak olan okur zaten. Ama bence sade ve güzel, gözü yormayan bir tema seç. Şu anki temanı beğendim gerçi.