• 18-12-2009, 10:24:31
    #1
    Merhaba,

    Arkadaşlar html olarak Bir tasarım yaptım henüz tam olarak bitmiş değil ancak şimdiki hali ile nasıl? Veya Ne Gibi Değişiklikler yaparak daha hoş bir görüntü oluşturabilirim.Tavsiyeleriniz felan varsa lütfen paylaşınız.Tşk Ederim Şimdiden.

    HTML
  • 18-12-2009, 10:29:50
    #2
    Mozillada bi kontrol etmeni öneririm .
  • 18-12-2009, 10:34:14
    #3
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mozillada bi kontrol etmeni öneririm .

    Tşk Ederim.Akşam Bir Denemesini Yapacağım.
  • 18-12-2009, 10:38:49
    #4
    chrome'da da bir kontrol etmeni tavsiye ederim...
  • 18-12-2009, 10:50:09
    #5
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chrome'da da bir kontrol etmeni tavsiye ederim...
    Tşk Ederim.Görüntü Olarak Nasıl Acaba Değişiklik olarak neresi değiştirilebilir daha hoş görüntü için yorum yazarken bunları da söyleyebilirseniz bende ona göre değişiklik yapabilirim.
  • 18-12-2009, 10:51:16
    #6
    Firefoxta sidebarlar kayık header bölümüne hareketli resim kullanmışsın headerda hareketli resim kullanmak doğru bir yaklaşım değil (bana göre) content bölümünde bulunan bloklara Rss iconu kullanmışsın eğer Rss olmayacaksa bunu kullanman doğru olmaz kolay gelsin
  • 18-12-2009, 10:51:16
    #7
    Kategoriler ve sponsor bölümünde sorun.
  • 18-12-2009, 10:53:40
    #8
    metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firefoxta sidebarlar kayık header bölümüne hareketli resim kullanmışsın headerda hareketli resim kullanmak doğru bir yaklaşım değil (bana göre) content bölümünde bulunan bloklara Rss iconu kullanmışsın eğer Rss olmayacaksa bunu kullanman doğru olmaz kolay gelsin
    Tşk Ederim.Deneme ve Düzenleme aşamasında Bilmeden Yaptığım Herhangi Bir Sorunu Düzenlemek İçin Açtım bu konuyu.Kategori ve Sponsor Yeri Düzenlenecek.
  • 18-12-2009, 11:07:39
    #9
    Merhaba

    Sanırım web page maker ile yapıyorsun firefoxda sitenin her yerinde kayma var.