• 18-12-2009, 12:16:45
    #10
    Biraz daha özen göstersen cok guzel ısler ortaya cıkarabılırsın basarılar
  • 18-12-2009, 21:39:36
    #11
    Yorumlarınız İçin Tşkler Arkadaşlar.Firefox'tan Kayık Gözüküyor ona Bir Ayar Cekemedim :S
  • 18-12-2009, 22:20:27
    #12
    Güzel olmuş
  • 18-12-2009, 22:35:53
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi gibi görünüyor ama ilk girdiğimde tablo kenarlıkları dikkatimi çekti bu kenarlıkları kaldırırsan daha hoş görüneceğinden eminim kanaatimce..

    Başarılar
  • 19-12-2009, 12:53:42
    #14
    browser uyumluluğu yok.bide üst alandaki table'larin borderlerini kaldırırsan daha iyi görünür.
  • 19-12-2009, 18:03:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arayüz kodlarken tablolu kodlamadan vazgeçmelisin.
  • 21-12-2009, 16:37:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Borderi collpase yap çizgili olsun tablo bdr rengini açık gri yaptınmı daha hoş gözükür