Merhaba,

Arkadaşlar html olarak Bir tasarım yaptım henüz tam olarak bitmiş değil ancak şimdiki hali ile nasıl? Veya Ne Gibi Değişiklikler yaparak daha hoş bir görüntü oluşturabilirim.Tavsiyeleriniz felan varsa lütfen paylaşınız.Tşk Ederim Şimdiden.

HTML