Merhaba,
Arkadaşlar html olarak Bir tasarım yaptım henüz tam olarak bitmiş değil ancak şimdiki hali ile nasıl? Veya Ne Gibi Değişiklikler yaparak daha hoş bir görüntü oluşturabilirim.Tavsiyeleriniz felan varsa lütfen paylaşınız.Tşk Ederim Şimdiden.
HTML
Html Tasarım Nasıl Gözüküyor...
15
●926
- 18-12-2009, 10:34:14BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tşk Ederim.Akşam Bir Denemesini Yapacağım. - 18-12-2009, 10:50:09Tşk Ederim.Görüntü Olarak Nasıl Acaba Değişiklik olarak neresi değiştirilebilir daha hoş görüntü için yorum yazarken bunları da söyleyebilirseniz bende ona göre değişiklik yapabilirim.SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2009, 10:53:40Tşk Ederim.Deneme ve Düzenleme aşamasında Bilmeden Yaptığım Herhangi Bir Sorunu Düzenlemek İçin Açtım bu konuyu.Kategori ve Sponsor Yeri Düzenlenecek.metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle