• 22-10-2009, 14:09:29
    #10
    CoMMaNDoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasim Forum + Joomla icin neden php, asp falan bunlari ogrenmeye girdin ki ?? 2 side hazir sistem senin yapman gereken nasil entegre edilir onu ogrenmek ve seolarini yapmak o kadar baska birsey degil.
    Eger 0`dan site kodlamaktan bahsediyorsan, bence; Php, Javascript, Flash, Css, Mysql... Bu 5`i muhtesem 5li.. Herturlu siteyi yaparsin bunlarla. Ama bence sen bir ac forumla portali yap bakalim kendini gelistirirsin gerci bu devirde forumla ugrasmanin her ne kadar zaman kaybi oldugunu dusunsemde ..
    Not: forum etkide sabitlerdeki blink olayini kaldirsan iyi olur (bence)

    Foruma devam ama Joomladan vazgeçtim WordPress öğreneceğim. Haklısın 2side hazır sistemler ama genede herhangi bir sorunda kod hatasında apışıp kalmamak için kod vs bilmem gerekiyor.Hem fazla bilginin ne zararı olurki Ayrıca gerçekten bu saydığınız hadiseleri öğrenme hevesimde var, ki zaten bana getirisi çok olur bunları öğrenirsem.
  • 22-10-2009, 15:18:28
    #11
    Html-Css Öğren Güzel Temalar Çıkarırsın.Wordpress ,Joomla V.s
    Cms Sistemlerini İyi Tanı .Bir Vbulletinle Uğraşma,Drupal ,Joomla,Smf,Seditio Gibi Scriptleri Öğren.
    Php ,Mysql,Xhtml Öğrenerek, Özgün Hatasın Scriptler Yaz.
    Seo Öğren.Seo Adımlarını Öğren Kendin Yeni Adımlar Çıkar.
    Photoshop Ve Web 2.0 Mutlaka Öğren
    Whms Hosting Temaları Yapmaya Çalış.
    Dreamweaver-Frontpage Bu Tarz Programları Kullanmaya Çalış.
    Hosting İşini Öğrenemeye Çalış Ama Girme
    Şimdilik Bu Kadar Yeter..
  • 22-10-2009, 17:19:56
    #12
    Ben joomla ile basladim.Tavsiyeniz icin tesekkurler
  • 22-10-2009, 17:30:11
    #13
    Hazır scriptlerin kompleks (karmaşık) kodlarını görünce soğumayacak mısın acaba? Ya da o kodlara sadece uzaktan bakmak ya da ufak html değişiklikler yapmakla mı kalmak istiyorsun?

    Temelinden başlamazsan beceremezsin. Her zaman en temele >
  • 23-10-2009, 12:21:25
    #14
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır scriptlerin kompleks (karmaşık) kodlarını görünce soğumayacak mısın acaba? Ya da o kodlara sadece uzaktan bakmak ya da ufak html değişiklikler yapmakla mı kalmak istiyorsun?
    Temelinden başlamazsan beceremezsin. Her zaman en temele >
    Kesinlikle Katılıyorum arkadaşım zaten seninde dediğin gibi uzaktan bakmak ile yetinmemek için bu soruyu sordum.Teşekkürler.


    Rem0te adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Html-Css Öğren Güzel Temalar Çıkarırsın.Wordpress ,Joomla V.s
    Cms Sistemlerini İyi Tanı .Bir Vbulletinle Uğraşma,Drupal ,Joomla,Smf,Seditio Gibi Scriptleri Öğren.
    Php ,Mysql,Xhtml Öğrenerek, Özgün Hatasın Scriptler Yaz.
    Seo Öğren.Seo Adımlarını Öğren Kendin Yeni Adımlar Çıkar.
    Photoshop Ve Web 2.0 Mutlaka Öğren
    Whms Hosting Temaları Yapmaya Çalış.
    Dreamweaver-Frontpage Bu Tarz Programları Kullanmaya Çalış.
    Hosting İşini Öğrenemeye Çalış Ama Girme
    Şimdilik Bu Kadar Yeter..
    Bütün bunlar işime yarar ama öğrenmesi kaç senemi alır bilemiyorum Ama ufakufak başlayacağım bir yerden.


    İlginiz için teşekkürler.
  • 23-10-2009, 16:26:27
    #15
    çok teşekkürler
  • 23-10-2009, 19:33:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    fazla bilginin zarari olmazda, joomla+wp falan kurmak icin kendini php ogrenmeye parcalama php bilginle cokta bisey duzeltmiyorsun joomlada sen eger boyle bir projeye giriceksen joomla nasil bir portaldir nasil isler aciklari nasil kapanir ne yapmali wp icinde aynisi onu ogren wp dedinde cok iyi tema temizligi yapman gerekicek yoksa sunucuya altindan kalkamiyacagi yukler bindiriyor
  • 23-10-2009, 19:55:30
    #17
    seo , seo , seo derim ben...
  • 23-10-2009, 20:20:00
    #18
    Gerçekten yararlı bir konu açmışsın aynı düşüncelere sahiptim sağolsun arkadaşlarda yardımcı olmuşlar teşekkürler konuyu açanada yorumlayanada.