Hazır scriptlerin kompleks (karmaşık) kodlarını görünce soğumayacak mısın acaba? Ya da o kodlara sadece uzaktan bakmak ya da ufak html değişiklikler yapmakla mı kalmak istiyorsun?
Temelinden başlamazsan beceremezsin. Her zaman en temele >
Kesinlikle Katılıyorum arkadaşım zaten seninde dediğin gibi uzaktan bakmak ile yetinmemek için bu soruyu sordum.Teşekkürler.
Html-Css Öğren Güzel Temalar Çıkarırsın.Wordpress ,Joomla V.s
Cms Sistemlerini İyi Tanı .Bir Vbulletinle Uğraşma,Drupal ,Joomla,Smf,Seditio Gibi Scriptleri Öğren.
Php ,Mysql,Xhtml Öğrenerek, Özgün Hatasın Scriptler Yaz.
Seo Öğren.Seo Adımlarını Öğren Kendin Yeni Adımlar Çıkar.
Photoshop Ve Web 2.0 Mutlaka Öğren
Whms Hosting Temaları Yapmaya Çalış.
Dreamweaver-Frontpage Bu Tarz Programları Kullanmaya Çalış.
Hosting İşini Öğrenemeye Çalış Ama Girme

Şimdilik Bu Kadar Yeter..
Bütün bunlar işime yarar ama öğrenmesi kaç senemi alır bilemiyorum

Ama ufakufak başlayacağım bir yerden.
İlginiz için teşekkürler.