Merhabalar. az önce hosting hesabımı sıfırladım. Temiz bir script kurdum. sacript yönetim paneline erişiyorum sorun yok.
ama siteme giriş yaparken mesala, siteadı.com yazdıgımdagereksiz bir lisans sitesine yönlendiriyor. ama siteadı.com /index.html yazınca web sitem açılıyor. neden böyle yapıyor?
Web sitem başka siteye yönleniyor.
6
●190
- 20-03-2025, 21:22:45Sunucu Firmasına yaz Ssl de hata olabiliyor.
- 01-06-2025, 14:27:18çünkü siz sitenizi daha hosting vermemişsiniz verdiyseniz hosting fizmasında sıkıntı var bunu onlara iletin bide localhost unuz idex.html üzerinden bağlı o yüzdenkmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle