Merhabalar. az önce hosting hesabımı sıfırladım. Temiz bir script kurdum. sacript yönetim paneline erişiyorum sorun yok.
ama siteme giriş yaparken mesala, siteadı.com yazdıgımdagereksiz bir lisans sitesine yönlendiriyor. ama siteadı.com /index.html yazınca web sitem açılıyor. neden böyle yapıyor?