kmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. az önce hosting hesabımı sıfırladım. Temiz bir script kurdum. sacript yönetim paneline erişiyorum sorun yok.
ama siteme giriş yaparken mesala, siteadı.com yazdıgımdagereksiz bir lisans sitesine yönlendiriyor. ama siteadı.com /index.html yazınca web sitem açılıyor. neden böyle yapıyor?
çünkü siz sitenizi daha hosting vermemişsiniz verdiyseniz hosting fizmasında sıkıntı var bunu onlara iletin bide localhost unuz idex.html üzerinden bağlı o yüzden