• 14-03-2007, 20:04:04
    #10
    resimler on saate açılmıyor. çok büyük resimler var insanı bezdiriyor. köşeye r10 daki gibi ufak bir logo iyi gider. ikinci olarak sanırım vbulletin lisansı yok. eğer yoksa işe lisans almakla başlayabilirsin. üçüncüsü eklentiler çok büyük site sağa sola kayıyor sanırım ne kadar eklenti varsa kurmuşsun. Şimdilik bu kadar kolay gelsin...
  • 18-03-2007, 19:54:03
    #11
    uyarılarınız üzerine baya bir değişiklik yaptım bakın bakalım şimdi nasıl olmuş
  • 18-03-2007, 19:57:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    admin Olarak Konu atma
    farklı üyelikler al kendin yüzlerce konu bas, ortada bir yapay aktiflik oluştur gerisi gelecektir..
  • 18-03-2007, 20:01:20
    #13
    güzel bir öneri ancak biraz hile karışmış gibi geliyor yoksa benmi çok safım
  • 20-03-2007, 21:55:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım Foruma Pek Bakmamakla Beraber Sitenin Anasayfasının Bile Çok Yavaş Açıldığının Farkına Varmış Bulunmaktayım Siten Hangi Hstta Yer Alıyor Bilemicem Ama Host Sorununu Halledersen İyi Olur Bu Yavaş Acılma Tabiki Logolarındanda Kaynaklanmakta Üste Reklam Koyacaksan 1 Tane Koy Kalsın Kendi Bannerını Koyma Ama Reklam Koymayacaksan Kendi Bannerını Koy Yani Çok Büyük Olmayan 1 Tane Banner Koy Çok Gerekmedikce Aslında Banner Bir Etken Olsada Öyle forum Biliyorumki 7-8 Reklam Bannerı war Ama Site Tık Diye Acılıyor Bu Hostada Bakar Teman Cok İyi Diyemicem... Smilelerini Az tut; )Similie lerde Küçük Olmalarına Rağmen Çok Yavaşlatıyor...
  • 22-03-2007, 16:20:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    cok tesekkurler