resimler on saate açılmıyor. çok büyük resimler var insanı bezdiriyor. köşeye r10 daki gibi ufak bir logo iyi gider. ikinci olarak sanırım vbulletin lisansı yok. eğer yoksa işe lisans almakla başlayabilirsin. üçüncüsü eklentiler çok büyük site sağa sola kayıyor sanırım ne kadar eklenti varsa kurmuşsun. Şimdilik bu kadar kolay gelsin...