Arkadaşım Foruma Pek Bakmamakla Beraber Sitenin Anasayfasının Bile Çok Yavaş Açıldığının Farkına Varmış Bulunmaktayım Siten Hangi Hstta Yer Alıyor Bilemicem Ama Host Sorununu Halledersen İyi Olur Bu Yavaş Acılma Tabiki Logolarındanda Kaynaklanmakta Üste Reklam Koyacaksan 1 Tane Koy Kalsın Kendi Bannerını Koyma Ama Reklam Koymayacaksan Kendi Bannerını Koy Yani Çok Büyük Olmayan 1 Tane Banner Koy Çok Gerekmedikce Aslında Banner Bir Etken Olsada Öyle forum Biliyorumki 7-8 Reklam Bannerı war Ama Site Tık Diye Acılıyor Bu Hostada Bakar Teman Cok İyi Diyemicem... Smilelerini Az tut; )Similie lerde Küçük Olmalarına Rağmen Çok Yavaşlatıyor...