• 15-02-2007, 00:27:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar benim sorum şu:

    mesela ben forum kurdum,ana (root) dizine attım dosyaları ve kurdum vs... Şimdi asıl can alıcı sorum örnek " www.r10.net" teki ilk girişte çıkan ön sayfa gibi nasıl yapabilirim yani www.r10.net/index.php açılmasın da ön sayfam açılsın sonra ordan link vereyim?Lütfen yardımcı olun
  • 15-02-2007, 00:28:58
    #2
    index.html dıye bır sayfa yap olur ve ana dızıne at tabı oprdan index.php llınk verceksın
  • 15-02-2007, 00:29:29
    #3
    rep please
  • 15-02-2007, 00:33:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İlk olarak html yi görür sonra php sonra htm ona göre sayfanı yap işte
  • 15-02-2007, 00:34:17
    #5
    Misafir
    bahis sitesi reklamlarını yayınlama olayından el çekti napsın işte rep peşinde tırmalıyor

  • 15-02-2007, 00:35:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yaw bu rep olayı nedir anlamadım. essahtan. iyi bişi ise banada verin daaa
  • 15-02-2007, 00:36:31
    #7
    Misafir
    Katkıyı gördüklerinde verirler merak etme.
  • 15-02-2007, 00:38:35
    #8
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rep please

    bahis kafana vurdu heralde

    yok eleman rep versede işine yaramaz daha indexlenmemiş ferdi aga
  • 15-02-2007, 00:39:46
    #9
    Misafir
    İsim kullanma lütfen sakat yasa masa mevzuundan yahu,
    tövbe yarabbi..... Şimdi adı ferdi soyadı özbeğen diyecem olmayacak ))