• 15-02-2007, 02:23:53
    #28
    ***** sitelere yaptırım yok dimi

    ünlü firikikleri var
  • 15-02-2007, 02:24:55
    #29
    Misafir
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bı gıt allah askına yaw.bana sand box demeyın
    ulan manıcak senı KIrsehıde de yakalamayım olm
    pişşt memleketimde el kaldıranı fururum FC mc dinlemem ağa FC ağa
  • 15-02-2007, 02:25:28
    #30
    Misafir
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imama olcfam olm ben sen ne yaparsan yap
    Nasılsa Kuran okumasınıda bılıyorum ben yırtarım sız dusunun
    Püüü beterinde beteri, hem bil hem yap olcak işmi imam D:
  • 15-02-2007, 08:02:21
    #31
    Üyeliği durduruldu
    google korur bizi(L)
  • 15-02-2007, 09:52:12
    #32
    Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google korur bizi(L)
    o googlenın da
    ne kadar sıtem varsa sandboxa aldı,enınde sonunda cıkmayacak mıo zaman ne yapacak bakalım
  • 15-02-2007, 20:04:14
    #33
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar index.html dosyası var zaten fakat yine www.isim.com/index.php açılıyor bende anlamış değilim.
  • 15-02-2007, 21:30:39
    #34
    .htaccess ile ayarla
  • 16-02-2007, 00:54:52
    #35
    Alla alla acmaması lazım yaa
    once index.html gorur sonra index.php bılgısayrından gecmısı temızle bakayım belkı ondandır.Ff kullnıyorsan kesın ondandır da i.e pek yapmaz
  • 16-02-2007, 06:17:20
    #36
    Misafir
    sağ tıkla r10 a kaynağı görüntüle sonra