• 15-02-2007, 00:48:36
    #10
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim kullanma lütfen sakat yasa masa mevzuundan yahu,
    tövbe yarabbi..... Şimdi adı ferdi soyadı özbeğen diyecem olmayacak ))

    hadi yaaa tüh bak unutmuşum Hitch in kimliğini bari açıklamayalım
  • 15-02-2007, 00:51:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    şaka demiyom inann ne olduğunu söleyin yeter bea
  • 15-02-2007, 01:30:25
    #12
    olm akıllı olun lan yakarım hepınızı ıyıkı rep ıstedık
  • 15-02-2007, 01:32:10
    #13
    huuuu sinirli gördüm seni yine sandbox ın tutmuş
  • 15-02-2007, 01:33:46
    #14
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahis kafana vurdu heralde
    yok eleman rep versede işine yaramaz daha indexlenmemiş ferdi aga
    olm ferdi degıl lan FC
  • 15-02-2007, 01:34:30
    #15
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    huuuu sinirli gördüm seni yine sandbox ın tutmuş
    o sand boz ın ben **** 16 oldu domaın kalmadı elımde yawfff
  • 15-02-2007, 01:37:37
    #16
    3+4 yıllık varsa pr5-6 alayım hemen
  • 15-02-2007, 01:38:10
    #17
    bu arada bahıs sıtelerıne de sokayım...
  • 15-02-2007, 01:38:57
    #18
    adamlarla muhabbet etmeye gelmiyoki hayatları ticaret

    FC (!) sandbox dan çıkardığım site başına ne kadar veriyon sen ondan haber ver