• 21-03-2023, 16:35:32
    #1
    Askerliğimi kaldı son 45 gün yani 4 Mayıs'ta gitcem ama gitmeden askerlik anılarınizi merak ettim 😌

    Konuyu yanlış yere actiysam moderatorlerden ricam yerine taşınabilir mı 😌🥰
  • 21-03-2023, 16:38:00
    #2
    Kısaca anlatmak isterim, çöp kamyonuna çöp attım diye cımbızla çim yoldurdular taşların arasında ki.
  • 21-03-2023, 16:39:02
    #3
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaca anlatmak isterim, çöp kamyonuna çöp attım diye cımbızla çim yoldurdular taşların arasında ki.
    Bencd komutan sınırlıydı bahane aramış doğrusu bunun bahanesi de olmaz 😅
  • 21-03-2023, 16:40:01
    #4
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencd komutan sınırlıydı bahane aramış doğrusu bunun bahanesi de olmaz 😅
    Askeri hotelde yaptım ben görevimi, hepsi çok cana yakın insanlardı lakin biraz canları sıkılıyordu 😅
  • 21-03-2023, 16:41:07
    #5
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeri hotelde yaptım ben görevimi, hepsi çok cana yakın insanlardı lakin biraz canları sıkılıyordu 😅
    Bence zevk diye verilmiştir o iş 😅
  • 21-03-2023, 16:42:12
    #6
    Bir arkdaşım ceza alıp 15 dakika boyunca bir köpeğe tekmil verip selam durmuştu.. Bir iştima sırasında ise astsubay çavuş rütbesindeki takım komutamınız bölükten birine benim rütbem nedir diye sormuş çocukta astsubay yüz başı diye cevap vermişti hepimiz gülüp bölükçe ceza almıştık. Bu iki anı unutamıyorum çok komikti tabi ceza olarak biraz sürünmüştük ama olsun.
  • 21-03-2023, 16:42:43
    #7
    Van da Görüntü İzleme olarak, havelsan ekibinin kurduğu konteyner de görev yaptım.
    Görev süresinde 8 saat tek başıma 100 adet sabit kamera, 5 adet PTZ kamerası ile devriye atıyordum ve bir çocuğun tellere yaklaştığını gördüm...
    Telin yanına uzanıp, " Mast " yaptığını görmüştüm.
    Bazen tellerin yanına arabalar park ediyordu ve izlemek zorundayım. Gece görüşünü aktif ettiğim de arabanın içerisinde sevgilileri izliyordum... İzlemek zorundaydım tabi (:
    Daha neler neler (:
  • 21-03-2023, 16:43:15
    #8
    Sivas Şarkışla Kazancık Jandarma karakolunda askerlik yaptığım dönemde aynı zamanda karakolda yemekleri ben yapıyordum. Birgün terlik atlet ile yemek yaparken köyden bir kaç vatandaş ile il jandarma 'dan habersiz denetlemeye gelen bir yarbay karakolun mutfağına girdi.

    Aramızda geçen konuşmalar

    Yarbay : Kolay gelsin askerağa
    Ben : Sağol
    Yarbay : Nabıyorsun bakalım
    Ben Ne yapayım çorba yapıyorum ( bir yandan da corbayı karıstırıyorum )
    Yarbay: Tamam kolay gelsin ;

    Dedikten bir kaç dakika sonra bizim karakol komutanın odasından sesler yükselmeye başladı.

    Daha sonra karakol komutanı mutfağa gelip sen beni yaktın bende seni yakıcam dedi. Bana söylediğine göre tam bir hafta sonra yarbay tekrar teftişe geleceğini o asker ( ben oluyorum ) tam teşekküllü görmek istediğini aynı zamanda yemek tekmilini vermediğimi söyleyip gitmiş.

    Yarbay'ın tekrar geleceği gün karakol komutanı beni tam takım giyindirmişti en son yerlere gül suyu döküyordu.

    Sonuç : Yarbay karakola geldi ben töt korkusuna o yemek tekmilini öyle bir verdim ki . Komutan'da ben de rahat bir nefes aldık . Böyle bir anım olmuştu.