Bir arkdaşım ceza alıp 15 dakika boyunca bir köpeğe tekmil verip selam durmuştu.. Bir iştima sırasında ise astsubay çavuş rütbesindeki takım komutamınız bölükten birine benim rütbem nedir diye sormuş çocukta astsubay yüz başı diye cevap vermişti hepimiz gülüp bölükçe ceza almıştık. Bu iki anı unutamıyorum çok komikti tabi ceza olarak biraz sürünmüştük ama olsun.