Askerliğimi kaldı son 45 gün yani 4 Mayıs'ta gitcem ama gitmeden askerlik anılarınizi merak ettim 😌

Konuyu yanlış yere actiysam moderatorlerden ricam yerine taşınabilir mı 😌🥰