r10 da cıkan böcek :D - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 da cıkan böcek :D
32
●
3.868
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
r10 da cıkan böcek :D
1
2
3
4
08-04-2007, 22:07:38
#28
Duygusal
yakaladım
sinirlerim bozuluyor ya yakalayamayınca
10-04-2007, 09:37:29
#29
kod1881
Üyeliği durduruldu
Webustad adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen yenisin galiba
(ilk ben dedim
)
..............
öggg
10-04-2007, 12:54:15
#30
piton41
Üyeliği durduruldu
ben monitöre sinek girdi sanmıştım...
12-04-2007, 16:13:10
#31
demkoy
Üyeliği durduruldu
ne olduğunu anlayıncaya kadar harbiden deli oldum
15-04-2007, 15:27:30
#32
sn1p3r
ben üstünde çok kez tıklamışım ama öle bişi olduğun daha yeni haberim oldu
daha önce özlü sözü 3-5 defa okdum yani
17-04-2007, 20:06:30
#33
weled
Üyeliği durduruldu
güzeL bişey ama ya
iyi sövdüm pcye virüsmü girdi felan diye
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler