Konu
r10 da cıkan böcek :D
15-04-2007, 15:27:30
#32
sn1p3r
ben üstünde çok kez tıklamışım ama öle bişi olduğun daha yeni haberim oldu
daha önce özlü sözü 3-5 defa okdum yani