Arkadaşın çok yeni olduğu belli bakın dalga geçen arkadaşlar radmin ne demiş ?
https://www.r10.net/145443-post1.html
Ücretsiz Ögretmen Aranıor
32
●1.863
- 02-01-2009, 22:11:39
- 02-01-2009, 22:16:04DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin dalga geçtiği yok, arkadaş sadece foruma değil hayatada yeni galiba
- 02-01-2009, 22:27:53Bedavaya öğretmen bulurum ama o dediğini bedavaya bulamamgangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Taktikler dışında
)
- 02-01-2009, 22:29:25Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum bir Türkçe öğretmeni bulsa iyi olur
edit: birinin damarına bastım heralde -repledi
)
