• 02-01-2009, 22:11:39
    #28
    Arkadaşın çok yeni olduğu belli bakın dalga geçen arkadaşlar radmin ne demiş ?

    https://www.r10.net/145443-post1.html
  • 02-01-2009, 22:16:04
    #29
    sunucuoptimizasyon.com
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın çok yeni olduğu belli bakın dalga geçen arkadaşlar radmin ne demiş ?
    https://www.r10.net/145443-post1.html

    Kimsenin dalga geçtiği yok, arkadaş sadece foruma değil hayatada yeni galiba
  • 02-01-2009, 22:25:44
    #30
    Üyeliği durduruldu
    bizde o günlerden geçtik fakat böyle oturayım biri zorla kafama soksun demedik

    aradık, araştırdık
  • 02-01-2009, 22:27:53
    #31
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın bu zamanda bedavaya sadece kızlar veriyo
    Bedavaya öğretmen bulurum ama o dediğini bedavaya bulamam (Taktikler dışında )
  • 02-01-2009, 22:29:25
    #32
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bir türkçe öğretmeni bulsan kendine iyi olur

    Katılıyorum bir Türkçe öğretmeni bulsa iyi olur

    edit: birinin damarına bastım heralde -repledi
  • 03-01-2009, 00:06:47
    #33
    Hiç birşey bilmeyen bir kişiye msnden destek vermek gerçekten çok zor oluyor. Hele ki ücretsiz biri çıkacağını sanmıyorum. Bence internette yeterince kaynak zaten var sen html'den yavaş yavaş başla takıldığın yerde gel bize forumdan sorunu sor

    Haydi Kolay Gele..!