• 02-01-2009, 20:41:40
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hem ASP hem PHP,HTML + Tasarım bilen (ustalıkla) kaç kişi vardır ki ?
    Sana önerim, önce ufaktan Türkçe,HTML başla sen.
  • 02-01-2009, 20:47:12
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    yaş kaç ?

    Bedavaya kim kime ne veriyor hayatın gerçeği bu nerede yaşıyorsun kardeşim sen ?
  • 02-01-2009, 21:22:47
    #21
    Burası r10 Webmaster Okulu.
    Üyeler Öğretmen- Öğrenci ilişkisi içerisinde.
    Topiclere (derslere) gir ve kendini geliştir.
    Eğitim Setleri Araştır. Hatta bunlar da kesmezse kurslara yazıl...
    Herşey senin çabanla olur bunu unutma.
    Ve kimse de kimseye ücretsiz birşey öğretmez sanal alemde
  • 02-01-2009, 21:45:28
    #22
    KOnu Kapana Bilir Siz Sanki Hiç Acemi Olmadınız. Dalganızı Geçin.
  • 02-01-2009, 21:59:58
    #23
    sunucuoptimizasyon.com
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KOnu Kapana Bilir Siz Sanki Hiç Acemi Olmadınız. Dalganızı Geçin.


    Allah sana akıl fikir versin
  • 02-01-2009, 22:04:14
    #24
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KOnu Kapana Bilir Siz Sanki Hiç Acemi Olmadınız. Dalganızı Geçin.

    herkes acemi oldu.kimse anasının karnında script kodlamıyordu.

    sen diyorsunki hiç işi gücü olmayan bir php uzmanı gelsin bana php öğretsin hem de para vermem.



    böyle bir mantık var mı?


    Daha doğru düzgün Türkçe kullanmayı bilmiyorsun.Önce bir Türkçe öğretmeni bul sonra kod öğretmeni ara
  • 02-01-2009, 22:05:22
    #25
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaş kaç ?
    Bedavaya kim kime ne veriyor hayatın gerçeği bu nerede yaşıyorsun kardeşim sen ?
    haklısın bu zamanda bedavaya sadece kızlar veriyo
  • 02-01-2009, 22:07:17
    #26
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın bu zamanda bedavaya sadece kızlar veriyo
    Bedavaya
  • 02-01-2009, 22:09:14
    #27
    Alıntı
    Ücretsiz Ögretmen Aranıor
    bence bir türkçe öğretmeni bulsan kendine iyi olur