inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KOnu Kapana Bilir Siz Sanki Hiç Acemi Olmadınız. Dalganızı Geçin.

herkes acemi oldu.kimse anasının karnında script kodlamıyordu.

sen diyorsunki hiç işi gücü olmayan bir php uzmanı gelsin bana php öğretsin hem de para vermem.



böyle bir mantık var mı?


Daha doğru düzgün Türkçe kullanmayı bilmiyorsun.Önce bir Türkçe öğretmeni bul sonra kod öğretmeni ara