Hiç birşey bilmeyen bir kişiye msnden destek vermek gerçekten çok zor oluyor. Hele ki ücretsiz biri çıkacağını sanmıyorum. Bence internette yeterince kaynak zaten var sen html'den yavaş yavaş başla takıldığın yerde gel bize forumdan sorunu sor
Haydi Kolay Gele..!