iş bankası eft yapma?
24
●15.642
- 17-12-2008, 22:12:34hesab açtırırken eft yapma işlemini açık olarak yazılmamış müşteri hizmetlerini arayıp eft işlemlerine izin verilmesini isteyin hallederler
- 17-12-2008, 22:33:31banada
aynısını dedi
ÖZÜR DİLERİZ.BU İŞLEM İÇİN HENÜZ SİZDEN TALİMAT ALMADIĞIMIZ İÇİN İŞLEMİNİZİ GERÇEKLEŞTİREMİYORUZ.
444 02 02 arıyamıyom 3 kere adres bilgilerimi yanlış verdim.
hem o gişe memuru yüzünden ben no17 yazdırdım müsteri hizmetleri tlf'da kapı numaranız hatalı diyor en yakın şubemizden düzeltiriniz diyor :/ - 18-12-2008, 03:45:48HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internet şubesinden girince orada bilgilerim gibilerden bir kısım varsa ordan bakabilirsin adres vs yanlış olarak yazılan kapı numaranı ordan öğrenir telefonla arayıp yanlışı verirsin
- 19-12-2008, 17:19:55gelde gişe memuruna sövme.
ben no:17/C yazıyom o no:7/c diyor :S
1 Koymamıs. - 19-12-2008, 17:27:31ben ilk imzaSeza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
simdi ben aldımda kullanma sayfası vardı orda fatura ödenir filan diyordu bende 25.40 YTL Turkcell fatura ve BIM alış veriş yaptım.
simdi orda bide Türkiyedeki ATM para cekebilirsiniz diyor
sadece Türkiye İş Bankası Şubelerinin ATM denmi yoksa her hangi bi bankanın ör: Granti.
İLK İMZA hesabı. - 19-12-2008, 18:06:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sadece isbank atm sinden. benimde ilk imza hesabı eft yapılmıyorHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

post makinasında kredi kartı olarak atm kartını kullanabiliriz galiba. öyle yazıyor doğrumu bu?
