• 17-12-2008, 22:12:34
    #10
    hesab açtırırken eft yapma işlemini açık olarak yazılmamış müşteri hizmetlerini arayıp eft işlemlerine izin verilmesini isteyin hallederler
  • 17-12-2008, 22:33:31
    #11
    banada
    aynısını dedi
    ÖZÜR DİLERİZ.BU İŞLEM İÇİN HENÜZ SİZDEN TALİMAT ALMADIĞIMIZ İÇİN İŞLEMİNİZİ GERÇEKLEŞTİREMİYORUZ.
    444 02 02 arıyamıyom 3 kere adres bilgilerimi yanlış verdim.
    hem o gişe memuru yüzünden ben no17 yazdırdım müsteri hizmetleri tlf'da kapı numaranız hatalı diyor en yakın şubemizden düzeltiriniz diyor :/
  • 18-12-2008, 03:45:48
    #12
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada
    aynısını dedi
    ÖZÜR DİLERİZ.BU İŞLEM İÇİN HENÜZ SİZDEN TALİMAT ALMADIĞIMIZ İÇİN İŞLEMİNİZİ GERÇEKLEŞTİREMİYORUZ.
    444 02 02 arıyamıyom 3 kere adres bilgilerimi yanlış verdim.
    hem o gişe memuru yüzünden ben no17 yazdırdım müsteri hizmetleri tlf'da kapı numaranız hatalı diyor en yakın şubemizden düzeltiriniz diyor :/

    internet şubesinden girince orada bilgilerim gibilerden bir kısım varsa ordan bakabilirsin adres vs yanlış olarak yazılan kapı numaranı ordan öğrenir telefonla arayıp yanlışı verirsin
  • 18-12-2008, 03:48:25
    #13
    Bankaya eft talimati vermeniz lazım valla ben gittim int bankacılıgında ne varsa kullanıcam dedim herşey açıldı
  • 18-12-2008, 03:55:44
    #14
    EFT-EFT Talimatı Ekle kısmından EFT Hesabı ekleyebilir sonra gönderebilirsiniz..
  • 19-12-2008, 17:19:55
    #15
    gelde gişe memuruna sövme.
    ben no:17/C yazıyom o no:7/c diyor :S
    1 Koymamıs.
  • 19-12-2008, 17:23:32
    #16
    İlk İmza Hesaplarında Eft yapılmıyor ancak siz ilk imza hesabı kullanmıyorsunuz sanırım.
  • 19-12-2008, 17:27:31
    #17
    Seza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk İmza Hesaplarında Eft yapılmıyor ancak siz ilk imza hesabı kullanmıyorsunuz sanırım.
    ben ilk imza
    simdi ben aldımda kullanma sayfası vardı orda fatura ödenir filan diyordu bende 25.40 YTL Turkcell fatura ve BIM alış veriş yaptım.
    simdi orda bide Türkiyedeki ATM para cekebilirsiniz diyor
    sadece Türkiye İş Bankası Şubelerinin ATM denmi yoksa her hangi bi bankanın ör: Granti.
    İLK İMZA hesabı.
  • 19-12-2008, 18:06:32
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ilk imza
    simdi ben aldımda kullanma sayfası vardı orda fatura ödenir filan diyordu bende 25.40 YTL Turkcell fatura ve BIM alış veriş yaptım.
    simdi orda bide Türkiyedeki ATM para cekebilirsiniz diyor
    sadece Türkiye İş Bankası Şubelerinin ATM denmi yoksa her hangi bi bankanın ör: Granti.
    İLK İMZA hesabı.
    sadece isbank atm sinden. benimde ilk imza hesabı eft yapılmıyor

    post makinasında kredi kartı olarak atm kartını kullanabiliriz galiba. öyle yazıyor doğrumu bu?