ben ilk imza
simdi ben aldımda kullanma sayfası vardı orda fatura ödenir filan diyordu bende 25.40 YTL Turkcell fatura ve BIM alış veriş yaptım.
simdi orda bide Türkiyedeki ATM para cekebilirsiniz diyor
sadece Türkiye İş Bankası Şubelerinin ATM denmi yoksa her hangi bi bankanın ör: Granti.
İLK İMZA hesabı.
sadece isbank atm sinden. benimde ilk imza hesabı eft yapılmıyor
post makinasında kredi kartı olarak atm kartını kullanabiliriz galiba. öyle yazıyor doğrumu bu?