• 19-12-2008, 18:18:07
    #19
    şubeye gidip aştırman lazım.
  • 19-12-2008, 18:42:32
    #20
    ben
    Turkcell abone merkezinde onla fatura yatırdım 25,40 YTL
    16 YTL ALIŞVERİŞ yaptım BİM den.
    post makinalarına kullanılyor kart içindeki paradan düsüyor.
    ama diğer banka atm calısıyormu onu sormak lazım.
  • 19-12-2008, 23:02:06
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sadece işbank ın atm sinden para çekebilirsiniz

    benim merak ettiğim soru ise :

    atm kartını internette kredi kartı olarak kullanabiliyormuyuz. turkcell sitesinden kontor yükleme - paypal vs
  • 20-12-2008, 17:48:06
    #22
    deneriz.
    paypal olur gibi
    ama param yok hiç :S
  • 20-12-2008, 19:24:31
    #23
    internette kullanılmıyor. paypalda visa-mastercard-american express kartlar geçerli. işbankasının kartları maestro logolu bizzat denedim
  • 21-12-2008, 09:15:13
    #24
    evet turkcellde bende denedim ve müsteri hizmetlerine sordum. internette kullanılmıyormus
  • 21-12-2008, 12:23:56
    #25
    gul_guzeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet turkcellde bende denedim ve müsteri hizmetlerine sordum. internette kullanılmıyormus
    sadece alışveris yaparken Granti POST makinasında cekiyorlar.
    sifreni giriyon para kart' dan düsüyor.