Merhaba,
Geçtiğimiz ay mukellef üzerinden şirketimi kurdum, bu ay ito ya kayıt olmak istiyorum. Ancak nasıl yapacağımı bilmiyorum.
Daha önce yapan var mı? Nelere dikkat etmem gerek?
İto kayıt işlemleri Hk.
2
●68
- 07-10-2020, 10:44:25Gecen sene yapmıştımbTekstilkent civarlarinda küçük bir yer.
Öncelikle randovu alıyorsunuz (muhasebeci alıyor) bir kac evrak istiyorlar. öğlenden önce alırsanız öğlenden sonra işlemi bitirebiliyorsunuz öğleden sonra olursa bazen diğer güne kalıyormuş. Aynı binada harc ucretinide yatırabilirsiniz.
Edit : vesikalık fotoğrafı unutmayın