Merhaba,
Geçtiğimiz ay mukellef üzerinden şirketimi kurdum, bu ay ito ya kayıt olmak istiyorum. Ancak nasıl yapacağımı bilmiyorum.

Daha önce yapan var mı? Nelere dikkat etmem gerek?