Gecen sene yapmıştımbTekstilkent civarlarinda küçük bir yer.
Öncelikle randovu alıyorsunuz (muhasebeci alıyor) bir kac evrak istiyorlar. öğlenden önce alırsanız öğlenden sonra işlemi bitirebiliyorsunuz öğleden sonra olursa bazen diğer güne kalıyormuş. Aynı binada harc ucretinide yatırabilirsiniz.
Edit : vesikalık fotoğrafı unutmayın