ns1.xxx.com
ns2.xxx.com
olarak nameserver oluşturmak istiyorum fakat oluşturacağım ip adresi ile benim sitemin bağlı olduğu ip adresleri farklı yani hostingleri farklı
a kaydı olarak mı ns1 ns2 oluşturmam gerek yoksa ns kaydı olarak yapmam yeterli midir?
Nameserver hakkında yardıma ihtiyacım var
2
●142
- 02-10-2020, 02:01:45ns1 veya ns2 belirttiğin şey tamamiyle bir isimden ibaret. tr.domain.com eu.domain.com gibi düşün bunu. bir isim verip a kaydı oluşturucaksın ve uzak sunucunun ip adresini yazmalısınDogac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 02:14:59Üyeliği durdurulduÇok Teşekkürler.ysnkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle