ysnkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ns1 veya ns2 belirttiğin şey tamamiyle bir isimden ibaret. tr.domain.com eu.domain.com gibi düşün bunu. bir isim verip a kaydı oluşturucaksın ve uzak sunucunun ip adresini yazmalısın
Çok Teşekkürler.