Dogac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ns1.xxx.com
ns2.xxx.com
olarak nameserver oluşturmak istiyorum fakat oluşturacağım ip adresi ile benim sitemin bağlı olduğu ip adresleri farklı yani hostingleri farklı
a kaydı olarak mı ns1 ns2 oluşturmam gerek yoksa ns kaydı olarak yapmam yeterli midir?
ns1 veya ns2 belirttiğin şey tamamiyle bir isimden ibaret. tr.domain.com eu.domain.com gibi düşün bunu. bir isim verip a kaydı oluşturucaksın ve uzak sunucunun ip adresini yazmalısın