• 19-10-2008, 00:05:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    mami_cavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özür dilerim kardes dediğinize göre bir program varmı ?
    Evet var.

    Ama siz isterseniz şu yazının tamamını bir daha okuyun.

    Sonra gerekli açıklamayı yapayım.
  • 19-10-2008, 00:08:58
    #11
    Okudum arkadaşım daha dikkatli olurum bundan sonra
  • 19-10-2008, 00:11:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Buyrun o zaman.

    Parental Filter - Free software downloads and reviews - CNET Download.com

    Bu program ile, istediğiniz web sayfalarına girişi engelleyip, istediğiniz sayfaya yönlendirme yapabiliyorsunuz.
  • 19-10-2008, 00:12:17
    #13
    Peki o siteye indexx koyduğum siteye tıklandığında programın reklamı gelir mi ?
  • 19-10-2008, 00:18:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    mami_cavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki o siteye indexx koyduğum siteye tıklandığında programın reklamı gelir mi ?
    Hayır. Hiçbir şekilde program kullanıldığı anlaşılmaz. Direk yönlendirme yapar.

    Yanlız, şu index koyma ibaresinin anlamını biraz araştırın lütfen. Bu yaptığınız işlem ile index koyma (atma) arasında hiçbir benzerlik yok.
  • 19-10-2008, 00:26:24
    #15
    Hemen indiriyorum kardes su siteye bi indexi atayım

    Programda türkçe dil desteğide varmıs korktuğum başıma gelmedi
  • 19-10-2008, 00:27:18
    #16
    kardeş lafı alışkanlık olsa gerek
  • 19-10-2008, 00:36:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş lafı alışkanlık olsa gerek


    Temel birgün yazı yazıyormuş.
    Dursun gelmiş, yazıya bakmış ve demiş ki:
    'Ula, Temel niye her kelimeyi 2 kere yazıyorsun?'
    Temel:'Ben kekemeyim.'
    Dursun:'Ula, konuşirken hiç kekelemiyorsun ama!'
    Temel:' Ben yazarken kekemeyim.'

    Konuşurken alışkanlıkla laf ağızdan kolayca kaçar tamam ama, burada, yazarken nasıl bir alışkanlık var anlamadım. Editleme imkânı da var halbuki.
  • 19-10-2008, 00:36:41
    #18
    Evet biraz öyle programı kaspersky keylogger gösteriyor

    Bi sorum daha olucak pgramın dil desteği kötü nasıl kullanabilirim programı