sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş lafı alışkanlık olsa gerek


Temel birgün yazı yazıyormuş.
Dursun gelmiş, yazıya bakmış ve demiş ki:
'Ula, Temel niye her kelimeyi 2 kere yazıyorsun?'
Temel:'Ben kekemeyim.'
Dursun:'Ula, konuşirken hiç kekelemiyorsun ama!'
Temel:' Ben yazarken kekemeyim.'

Konuşurken alışkanlıkla laf ağızdan kolayca kaçar tamam ama, burada, yazarken nasıl bir alışkanlık var anlamadım. Editleme imkânı da var halbuki.