• 19-10-2008, 00:37:19
    #19
    1-C:\WINDOWS\system32\drivers\etc altındaki hosts dosyasını acın

    Eğer bu dosyaya

    72.14.221.104 r10.net

    Eklersek

    r10.neti 72.14.221.104 ne yonlendirir.

    Gerisi anladınız sanırım
  • 19-10-2008, 00:39:32
    #20
    Üyeliği durduruldu
    mami_cavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet biraz öyle programı kaspersky keylogger gösteriyor

    Bi sorum daha olucak pgramın dil desteği kötü nasıl kullanabilirim programı
    Redirect bölümünden ayarları düzenleyebilirsiniz.
  • 19-10-2008, 00:40:00
    #21
    AkifNezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Temel birgün yazı yazıyormuş.
    Dursun gelmiş, yazıya bakmış ve demiş ki:
    'Ula, Temel niye her kelimeyi 2 kere yazıyorsun?'
    Temel:'Ben kekemeyim.'
    Dursun:'Ula, konuşirken hiç kekelemiyorsun ama!'
    Temel:' Ben yazarken kekemeyim.'
    Konuşurken alışkanlıkla laf ağızdan kolayca kaçar tamam ama, burada, yazarken nasıl bir alışkanlık var anlamadım. Editleme imkânı da var halbuki.

    Oyunlarda alıştım kısaltma oluyor diye
  • 19-10-2008, 00:42:37
    #22
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-C:\WINDOWS\system32\drivers\etc altındaki hosts dosyasını acın
    Eğer bu dosyaya
    72.14.221.104 r10.net
    Eklersek
    r10.neti 72.14.221.104 ne yonlendirir.
    Gerisi anladınız sanırım
    Programsız çozum arkadaslar.
  • 19-10-2008, 00:42:53
    #23
    AkifNezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redirect bölümünden ayarları düzenleyebilirsiniz.

    Dediğiniz programda Redirect bölümü mevcut değil
  • 19-10-2008, 00:43:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    mami_cavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunlarda alıştım kısaltma oluyor diye
    Yaşınız 14'müş. Burada sanırım sizden daha küçük üye bulamazsınız.
    Yani kardeş diye hitap edebileceğiniz kimse yoktur!
    Ayrıca kardeş diye bir kısaltma ben bilmiyorum!

    Nerdeyse iki katı yaşınızdayım!
  • 19-10-2008, 00:43:53
    #25
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Programsız çozum arkadaslar.

    ama dediğim index benim bilgisayarımda yüklü
  • 19-10-2008, 00:46:34
    #26
    Hangi siteyi engelleyiceğimi açık olarak yazayım yahoo unun bilerdo bölümünü engelleyeceğim atacağım index ise 999 hatası diye bir hata o sayfayı kaydetmiştim ben o hatanın her zaman gelmesini istiyorum 999 hatasını veren index bilgisayarımda yüklü
  • 19-10-2008, 00:51:46
    #27
    mami_cavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama dediğim index benim bilgisayarımda yüklü
    indexinin Screeni çek. imageshacke upload et. adresi host'a ekle.