Şu ana kadar r10 hakında bilgim azdı
Forumu tamamen okudum birçok hatam oldu hepsi af ola herkesten özür diloyorum bir daha hata yapmayacağım...
Herkes ten özür dilerim!!!
12
●708
- 06-04-2020, 19:57:31
- 06-04-2020, 20:01:08Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleberkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleForum kurallarını tamamen okudum bir dahah hatam olmayacaktır...Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlayış göstermenizi bekliyorum.