• 06-04-2020, 19:57:31
    #1
    Şu ana kadar r10 hakında bilgim azdı
    Forumu tamamen okudum birçok hatam oldu hepsi af ola herkesten özür diloyorum bir daha hata yapmayacağım...
  • 06-04-2020, 19:58:34
    #2
    gören bilen siz sanacak @Ucube;
  • 06-04-2020, 19:59:05
    #3
    @Ucube; taklitler aslını mı yüceltir?
  • 06-04-2020, 19:59:06
    #4
    Bende ucube sandım 😂
  • 06-04-2020, 19:59:14
    #5
    1 aylık üyeye 2 aylık üye gülüyor ve 7 yıllık üye hiç bir şey anlamıyor. Forumda neler oluyor?
  • 06-04-2020, 20:00:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tam banlandı fake açtı diye düşünüp profiline bakacaktım
  • 06-04-2020, 20:00:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    @Ucube; seni sandım bir an
  • 06-04-2020, 20:00:30
    #8
    @wujugod; bu ihlalleri sizde yaptiniz ve gelipte birine gulmek yakismiyor kardesim. 👍
    Mesajinizi silmissiniz bu dogru oldu.
  • 06-04-2020, 20:01:08
    #9
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gören bilen siz sanacak @Ucube;
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ucube; taklitler aslını mı yüceltir?
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ucube sandım 😂
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık üyeye 2 aylık üye gülüyor ve 7 yıllık üye hiç bir şey anlamıyor. Forumda neler oluyor?
    Forum kurallarını tamamen okudum bir dahah hatam olmayacaktır...
    Anlayış göstermenizi bekliyorum.