• 06-04-2020, 20:03:38
    #10
    En azından ypatığın şeyin farkındasın, Yani bu durum'da bir daha bir yanlış vs olmazsa özür dilemek zorun'da da kalmazsın.
  • 06-04-2020, 20:04:51
    #11
    demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @wujugod; bu ihlalleri sizde yaptiniz ve gelipte birine gulmek yakismiyor kardesim. 👍
    Mesajinizi silmissiniz bu dogru oldu.
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından ypatığın şeyin farkındasın, Yani bu durum'da bir daha bir yanlış vs olmazsa özür dilemek zorun'da da kalmazsın.
    Sağ olun bir daha olmayacaktır...
  • 06-04-2020, 20:05:58
    #12
    @Ucube; zannettim bir an
  • 06-04-2020, 20:06:44
    #13
    Neden herkes @ Ucube etiketliyor