Herkes ten özür dilerim!!! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkes ten özür dilerim!!!
12
●
708
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Herkes ten özür dilerim!!!
1
2
06-04-2020, 20:03:38
#10
real2018
En azından ypatığın şeyin farkındasın, Yani bu durum'da bir daha bir yanlış vs olmazsa özür dilemek zorun'da da kalmazsın.
06-04-2020, 20:04:51
#11
_cihatayan
demircash adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
wujugod
; bu ihlalleri sizde yaptiniz ve gelipte birine gulmek yakismiyor kardesim. 👍
Mesajinizi silmissiniz bu dogru oldu.
real2018 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En azından ypatığın şeyin farkındasın, Yani bu durum'da bir daha bir yanlış vs olmazsa özür dilemek zorun'da da kalmazsın.
Sağ olun bir daha olmayacaktır...
06-04-2020, 20:05:58
#12
UCDigital
@
Ucube
; zannettim bir an
06-04-2020, 20:06:44
#13
Anıl
Neden herkes @ Ucube etiketliyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler