demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@wujugod; bu ihlalleri sizde yaptiniz ve gelipte birine gulmek yakismiyor kardesim. 👍
Mesajinizi silmissiniz bu dogru oldu.
real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından ypatığın şeyin farkındasın, Yani bu durum'da bir daha bir yanlış vs olmazsa özür dilemek zorun'da da kalmazsın.
Sağ olun bir daha olmayacaktır...