Konu
Herkes ten özür dilerim!!!
06-04-2020, 19:57:31
#1
_cihatayan
Şu ana kadar r10 hakında bilgim azdı
Forumu tamamen okudum birçok hatam oldu hepsi af ola herkesten özür diloyorum bir daha hata yapmayacağım...