arkadaşlar siteye üye olduğumdan beri birşeyi merak ediyorum
bu forumda mesajlar neden sondan başlıyor.
mesela konu 5 sayfalıksa konuyu açanın mesajı 5.sayfada oluyor.
Konu Gösterimi Modu
Buradan konuların gösterim modunu seçbilirsiniz. Daha detaylı gösterim moları bilgisi için lütfen buraydaki yardım sayfasını okuyun.
Konu Gösterimi Modu: