• 07-07-2008, 12:00:36
    #1
    arkadaşlar siteye üye olduğumdan beri birşeyi merak ediyorum
    bu forumda mesajlar neden sondan başlıyor.
    mesela konu 5 sayfalıksa konuyu açanın mesajı 5.sayfada oluyor.

    Bu birtek bende mi var

    Yoksa herkesin mi böyle ?
  • 07-07-2008, 12:01:04
    #2
    kontrol panelinden düzeltebilirsin
  • 07-07-2008, 12:01:56
    #3
    Kontrol Paneliniz > Ayarlarınız > Konu Gösterimi Modu > Doğrusal - Önce en eskisi
    ayarlarınızı böyle yaparsanız düzelecektir.
  • 07-07-2008, 12:02:07
    #4
    https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions

    Konu Gösterimi Modu
    Buradan konuların gösterim modunu seçbilirsiniz. Daha detaylı gösterim moları bilgisi için lütfen buraydaki yardım sayfasını okuyun.
    Konu Gösterimi Modu:

    doğrusal ı seç
  • 07-07-2008, 12:03:53
    #5
    tamam teşekkürler