arkadaşlar siteye üye olduğumdan beri birşeyi merak ediyorum
bu forumda mesajlar neden sondan başlıyor.
mesela konu 5 sayfalıksa konuyu açanın mesajı 5.sayfada oluyor.

Bu birtek bende mi var

Yoksa herkesin mi böyle ?