Konu
R10 la ilgili
07-07-2008, 12:00:36
#1
mccyclonee
arkadaşlar siteye üye olduğumdan beri birşeyi merak ediyorum
bu forumda mesajlar neden sondan başlıyor.
mesela konu 5 sayfalıksa konuyu açanın mesajı 5.sayfada oluyor.
Bu birtek bende mi var
Yoksa herkesin mi böyle ?