Konu
R10 la ilgili
07-07-2008, 12:02:07
#4
Haymac
https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions
Konu Gösterimi Modu
Buradan konuların gösterim modunu seçbilirsiniz. Daha detaylı gösterim moları bilgisi için lütfen buraydaki yardım sayfasını okuyun.
Konu Gösterimi Modu:
doğrusal
ı seç