• 29-06-2008, 13:27:17
    #10
    CulSuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde secıyoruz onu usta

    tam olarak hatırlamıyorum ama.önce bloğunun seviyesini yükseltmelisin.blog kontrol panelinde, yerleşimde seçenek vardı.oradan gelişmiş temayı seçince istediğin temayı pc ne indirip oradan yükleyebiliyorsun.

    unuttuğum için tam anlatamadım ama bilen arkadaşlar ayrıntılı yardım edebilir.sen yerleşimbölümüne gel ve bak bir.oradan blogspotun gelişmiş bir temasına yükselt önce daha sonra, beğendiğin temayı pc ne indir ve html'yi düzenleye gel.oradan
    Alıntı
    Sabit sürücünüzdeki bir dosyadan şablon yükleyin
  • 29-06-2008, 13:28:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    önce bloğunun seviyesini yükseltmelisin
    bunu nasıl yapcam içerikmi ekleyecem
  • 29-06-2008, 18:08:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yokmu yardıme decek biri
  • 29-06-2008, 18:56:57
    #13
    Hocam öncelikle dosyayı burdan indir pcye

    Daha sonra >>> Bloggere giriş yap >>> Yerleşim Kısmına Gir >>> HTML'yi Düzenle ye tıkla >>>

    Sabit sürücünüzdeki bir dosyadan şablon yükleyin: Bu yazının karşısında Gözat'a tıkla ve pcye indirmiş olduğun dosyayı bul ve seç şablonu yükle hocam bu kadar dediğim uygulamanın aynısını ben şimdi yaptım uygulama iede ve mozillada çalışmaktadır...

    Buyrun Link : Bloggerized