tam olarak hatırlamıyorum ama.önce bloğunun seviyesini yükseltmelisin.blog kontrol panelinde, yerleşimde seçenek vardı.oradan gelişmiş temayı seçince istediğin temayı pc ne indirip oradan yükleyebiliyorsun.
unuttuğum için tam anlatamadım ama bilen arkadaşlar ayrıntılı yardım edebilir.sen yerleşimbölümüne gel ve bak bir.oradan blogspotun gelişmiş bir temasına yükselt önce daha sonra, beğendiğin temayı pc ne indir ve html'yi düzenleye gel.oradan
Alıntı
Sabit sürücünüzdeki bir dosyadan şablon yükleyin